021-75114

اخبار ، اطلاعیه ها و مقالات


خدمات ویژه خریداران محصولات اوپل توسط شرکت ساپراموتور

گروه خبری : خدمات پس از فروشتاریخ انتشار : 1396/05/24مرجع :


شرکت ساپرا موتور درجهت سیاست های مشتری مداری و پاسخگویی به نیاز مشتریان برای اولین بار با هماهنگی شرکت اوپل قصد دارد طرح تحویل خودرو جایگزین در مدت زمانیکه خودرو مشتری در تعمیرگاه حضور دارد ( درصورت خواب خودرو بیش از ۴۸ساعت) را اجرا نماید :
در این طرح علاوه بر خدمات ویژه به مشتریان حاضر در تهران درصورتیکه محصولات اوپل در طول دوره گارانتی نیاز به تعمیر یا سرویسهای دوره ای داشته باشد، میتوانند با خدمات پس از فروش تعمیرگاه مرکزی هماهنگی نمایند تا خودروی آنها با خودروبر (مخصوص حمل خودرو مشتریان اوپل) به تعمیرگاه مرکزی حمل شود و نیازی به مراجعه حضوری مشتری به تعمیرگاه نمیباشد و مشتریان محترم با خیالی اسوده به کارهای روزانه خود بپردازند ( در واقع سیاست کلی شرکت ساپرا موتور این میباشد که وقت مشتریان را محترم بشمارد) و در نهایت پس از تعمیر و سرویس ، خودروی موردنظر به محلی که در زمان تحویل خودرو قید گردیده به مشتری تحویل داده می شود